Arg Sur Irriterad

Ja det kan man verkligen säga.. Beställde glutenfria varor förra månaden och den här månaden kom räkningen, inte så konstigt med det för utom att dom har lagt på saker som jag för det första inte fått och för det andra inte behöver då jag är gluten och inte laktos liksom.. Detta hade aldrig hänt om jag haft dietisten i hentorp för hon var nogrann och bra men sen jag bytte till billingens vårdcentral har det bara krånglat, hon har beställt fel saker hit och svarar ALDRIG i telefon och då menar jag verkligen att man ska ha riktigt tur om man nu skulle få tag på henne.. + att hon verkar fatta NADA! suck.. Nu har jag försökt ringa hela förmiddagen + att jag försökt ringa nummret på fakturan men dom verkar ha ingått i en pakt att inte svara när jag ringer eller nåt..

Måste ju ha tag på dom snarast då denna ska vara betald denna månaden.. Jag tänker då banne mig inte betala för något jag inte ska ha eller inte har fått liksom!!!


________________________________________________________
Update: OOOMMMMGG! Som sagt provat ringa heeeela förmiddagen och nu ringde jag igen och vad tror ni sägs jo personen ni söker har gått för dagen.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0