Dagarna rullar på

Igår var jag ledig så jag tänkte sy nya gardiner, sagt och gjort. Inhandlade mig nytt tyg och började sy! Men så lätt var det inte denna gången fick sprätta upp en hel meter söm då undertråden bara trassla sig :( Sååå tråkigt så det blev inga gardiner igår men idag har jag gjort färdigt istället fick låna Roberts mammas symaskin och nu är det så fint så. Ny städat är det också så det är så skönt, ska snart iväg och träna lite med Lina också som avslutning på kvällen. Började tidigt imorse också med lite förmiddags jobb 7.30-12.00.

Resten av veckan är det massa jobb planerat så det är mitt andra hem nu :)

Onsdag
Ledig

Torsdag
Jobb 7.00-15.00

Fredag
Jobb 16.30-21.15

Lördag
Jobb 7.00-15.00

Söndag
Jobb 16.30-21.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0