En glad Linda

Kan man säga en mycket glad en :D
Var och pratade med ena chefen på tomtegården igår och gissa om jag blev glad! Jag fick ett vikariat på tre månader november, december, januari. Guuuud det bara bubblade i mig kände nästa för att ställa mig upp och hoppa av glädje! Men det gjorde jag ju inte men jag tror hon såg direkt på mig att jag blev glad ändå då mitt ansikts uttryck säkert inte var så svårt att tyda ;) haha
Jag tackade självklart JA, så börjar sen första november. Det är på 60% bara men vad gör det om hundra år, man har ett schema att gå på så det är i vilket fall mycket bättre än den sitsen man har nu, och vill man jobba mer så är det ju bara att kryssa i sig dom dagarna man känner för och hoppas på att bli inringd där då!
Men jag är sååå glad och tacksam så!

Hepp nog om detta nu ska jag städa lite "tyst" också eftersom Robert sover, så dammsugning blir det när han vaknat! Ikväll kommer ju Madde och Robin hit, och det vankas spel och kinamat + vin såklart ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0