Lite fest och lite jobb och lite annat

I fredags var jag ledig så Robert hade bestämt sig för att hämta hem sin nya mc eftersom han fått sina nya kläder också.. Ont i magen och alla dessa tankar i skallen var jobbigt, man typ återupplever hela händelsen om och om igen, det är så jobbigt! Okej jag vet att vi klarade oss bra fysiskt men det psykiska kommer på något sätt alltid att vara lite "skadat" Som jag har sagt till dom som frågat. Förut visste man att saker kunde hända som att man skulle krocka tex men nu nu vet jag att det faktiskt händer och det händer till och med mig. För så är vi alla lite att man tror inte att saker händer en själv, men nu vet jag att man faktiskt kan vara med om hemska saker som detta. Han tog iaf sin nya mc hem och det gick bra! tur att mamma var med och fick mig på lite andra tankar <3

Lördagen sen var det först jobb som gällde mellan 11-20 sen raka vägen hem till Elin där lite fest väntade, även syrran var där en sväng också :) Blev ingen utgång men Lina och jag cyklade inte hem för en runt ett tiden. Idag på förmiddagen träffade jag Lina, Jenny och Sofia som också var uppe från skåne en sväng denna helgen :) Mycket trevligt att ses lite! Sen blev det mat för min och Linas del och nu har vi även röstat.


Eftersom jag inte tog några egna bilder har jag lånat några från Lina och Jenny :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0