Som vanligt igen

Då när man har kommit hem igen så fortsätter vardagen som vanligt igen! I måndags så tog vi det bara lugnt, var hemma hos mamma och pappa en sväng och sen kollade vi tv (SVENSK TV) :D Igår så var jag på stan en sväng, fick med mig ett par skor och några t-shirts. Sen på eftermiddagen så hämtade Madde upp mig här hemma så åkte vi till stallet :) <3
Idag så har jag fixade lite saker och sen i eftermiddagen så blir det stan/fika med Lina och Jenny! Ska bli mysigt att ses lite, men nu så måste jag städa lite, jag har bara slängt saker runt om mig här sen vi kom hem ;) haha

Mer bilder från resan kommer eftersom men ni fick ju ett litet smakprov i inlägget innan iaf
:)


Kommentarer
Postat av: liina

ses sen gulligull

2010-09-08 @ 13:08:57
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0