Nytt

Har inte skrivit här i bloggen på ett tag igen ser jag ;) Har hänt en hel del!
Vi har blivit mer aktiva i vårt lägenhetsletande, ja jo det blir nog en lägenhet till innan vi flyttar till hus eller som det ser ut nu, men är även inne lite på att köpa bara den rätt kommer upp vill säga! I fredags var vi iaf och kollade på en lägenhet ( en hyresrätt däremot) här på billingen, ganska när där vi bor idag.. En tre, ganska liten dessvärre dock mysig! men vi får se vad vi bestämmer oss för ska fundera tills tisdag.

Sen har jag ju inte skrivit här i bloggen heller att jag har fått fast jobb! Det är ju en otroligt härlig känsla.. Går klart mitt vikariat till 10 september och sen börjar jag på en annan avdelning. Herregud känns lite konstigt men så himla kul :D

Har börjat lite mer på allvar med mitt pysslande igen också.. Har ju haft ett litet uppehåll eftersom jag inte haft nån inspiration men nu så nu flödar den ;) haha. Har även börjat göra egna kort med scrapbooking. Skit kul är det! Jag älskar ju allt som har med pyssel att göra så!


Nu har jag uppdaterat lite.. Ska fortsätta njuta av min lediga helg nu, börjar inte jobba för en måndag kväll.
PUSSSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0