Är så trött på det!

Vet att jag har skrivit det här fyrtioelva gånger i bloggen men måste avreagera mig nånstans.. Skulle väl helst ställa mig på balkongen och bara skrika hur jävla dum och idiotisk den där jävla grannen är.. Fest igen såklart vad annars?
Har ringt en gång till securitas men då hann dom självklart sluta spela innan så jädra typiskt, sen har jag ringt hyresvärden och han kunde ju minsann inte göra nåt om inte fler klagade, såå störande för hela vår trappuppgång verkar bestå av mesar som inte vågar säga ett jävla skit! Kan ju med all säkerhet säga att jag inte är den enda som hört och stört mig av hans fester.. Eller ska man tycka att fest 2-3 ggr i veckan är okej? Tycker det är svårt att veta vilken tid man kan ringa och klaga om det är efter 22 eller 23? Om jag hade fått välja hade jag velat ringa nu för längesen eftersom mitt tålamod med denna granne är lika med noll...

Vill bara att han ska bli vräkt, spelar ingen roll att jag ska flytta om 1,5 månad för jag vill att han ska bli vräkt ändå.. en sån person ska fan inte ha en lägenhet där andra bor! Ska man hålla på och störa som han borde man bo i ett litet hus lååååååååångt ut i skogen utan grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0