Världens segaste

JAG VET!
Men efter lite tjat av LINA så kommer här lite bilder från min och älsklingens london resa 28-31/7


Jag och Älsklingen vid statyn utanför Buckingham palace


Jag


Shrek och jag på madame tussauds


Robert och Gandhi på madame tussauds


Vi på westminister bridge vid the clocktower "big ben"


Nottinghill: på portobello market


Fick bli en Fruksallad för min del då Robert tog en creps med nutella


Utanför harrods


Jag utanför vårt hotell Green park Hilton på half moon street



Sådär då lite london i bilder, har ju en hel drös till men dessa får duga :) Underbar resa med världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen bilder från underbara London. Gillar bilden på shrek och dig!! ;)

2011-08-15 @ 22:49:46
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0