Filmhelg

Okej jag vet det är redan onsdag och jag ska skriva om helgen som var men bättre sent än aldrig ;)
Hela helgen var lugn, var ledig fredag-söndag. Fredagen avrundade jag och Lina med ett gympapass på actic sen drog helgen igång, jag och Robert hyrde film grown ups och myste i soffan hela kvällen. Lördagen sen var även den väldigt lugn (för min del iaf) Var i mullsjö en sväng och firade Malin som hade fyllt år, fikade lite. På kvällen skjutsade jag Robert, han och några kompisar skulle bowla lite och sen gå hem till Robin och dricka lite, så jag passade på att kolla lite kärleksfilmer som Robert annars inte är så på att se ;) Det blev dear john. Den var sjukt bra! Inte ett öga torrt, när jag sett den blev jag så sugen på att se dagboken (the notbook) Så det blev en tårfylld kväll ;) HAHA! Men jag älskar dom filmerna. Fick hämta Robert sen vid halv fyra på natten, inte så poppis från min sida men vad gör man inte för sin underbara sambo hehe. Det lät väldigt vuxet det där föresten.. Sambo! jaja söndagen sen fortsatte i samma lugna tempo, vi hyrde lite mer film. The Karate kid, Salt och Step up 3. Alla var bra tyckte vi!

Nepp nu ska jag fortsätta min städning sen ikväll är det träning som gäller, troligtvis latin jam men då får vi hålla tummarna att vi kommer in alla tre.

//Linda

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh dear john vill jag se!

2011-02-10 @ 15:08:15
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0