Dagens blogginlägg

Har jobbat dag idag 7.00-14.00, Sen på eftermiddagen var jag på gymmet med Lina och tränade blev 40 min kondition idag på både crosstrainern och löpbandet :) Härligt!

Fick även tillfälle till att prova tutan idag på nya bilen för första gången, och ja den fungerade faktiskt! Jo nu undrar ni säkert vad som hände. Inget speciellt mer än att jag blev förbannad över att en jävla bil stod ivägen när jag släppt av Lina utanför dörren och skulle åka runt där jo då står en bil parkerad mitt i vägen så jag hade inte en jädra chans att komma förbi och backa det var totalt omöjlit, dålig sikt + isbana NEJ TACK! så tuta det gjorde jag och som tur var efter typ 5 minuter kom en ursäkta utrycket men jävla kärring ner och vinkar lite glatt och kör iväg långsamt som om att inget hade hänt! Fan ta såna människor! :P haha jaja nu ska jag muntra upp mig själv med en varm dusch och efter det greys anatomy och lite vindruvor.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: liina

den prova du ju redan på parkeringen vid arenan ;)

2011-01-18 @ 11:09:40
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0