Långledig

Känns riktigt skönt att veta att man är ledig idag, lördag och söndag utan något speciellt planerat också. Klart det är roligt att planera också men ibland måste man bara låta dan komma som den gör.
Idag ska jag städa och tvätta lite och bara va. Tror jag tar mig en tripp till affären också och handlar lite. Sen ikväll blir det spinning 17.30 (haha nu låter det väldigt planerat här idag ändå)

Måste berätta en rolig sak :) Mina vänner som läser bloggen vet ju redan att jag har fått förlängt på mitt vikariat, men måste skriva det här också! Känns helt underbart! Nu vet jag att jag har jobb fyra månader till och sen sommaren är rätt klar den med :) Och har jag tur blir det även semester för min del iår :D FY FAN VA GÖTT! Äntligen kan jag och min älskling kanske göra nåt tillsammans, om vi nu får semester samtidigt vill säga.. det får vi hoppas på!


Nu ska jag städa vidare så jag får ordning på detta, alla dessa stökiga garderober är inge roligt :(

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0