Dagens planer

Så skönt att vakna upp och vara ledig! Nu ska jag dra igång med städningen, behövs verkligen kan man säga. Ja och ni som känner mig vet ju att jag brukar ha ganska städat men just nu kan jag faktiskt lova er att det ser ut som ett bombnedslag (PÅ RIKTIGT) :P

Skulle egentligen hämnas lite på grannen då han inte riktigt kan acceptera tider i vårt trapphus, man kan liksom inte ha på hög musik + sitta ute på balkongen och prata skiiiit högt till seeent en vanlig tisdag.. Det var ju inte ens normal samtalston.. Det finns ju folk som ska upp och jobba, nu var inte jag en av dom men älsklingen som skulle upp kl fem var inte sådär jätte lycklig.


Senare sen ska jag även skjutsa Robert lite ikväll han ska käka med sina arb.kompisar i falköping och jag är snäll flickvän och skjutsar :)



Music and cleaning! YEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0