Grillkväll

Midsommarafton iår blev väldigt lugnt för våran del. Började med Jobb för mig till kl två sen när jag kom hem åt jag och Robert god mat och bara myste, blev samma resten av kvällen också med film och massa mys! Ingen vanlig traditionell inte utan lite annorlunda men ändå rätt gött :)

Igår blev det lite grill hemma hos mamma och pappa på kvällen. Mysigt det med!


Vissa drack såna här godingar (Färdigblandade mojitos)
Gillar egentligen inte mojito jätte mycket med denna är kanongod!


Cheesecake med mariekex


Cheesecake med färska jordgubbar


Första gången jag använder min långklänning jag köpte för över en månad sedan, de ni :P haha



Kommentarer
Postat av: lina

va fin du var i klänningen!

2011-06-26 @ 21:33:10
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0