Rysningar i hela kroppen

Igår var jag ledig på dagen skulle inte börja för en kl fyra så jag och Robert bestämde oss för att gå en promenad på berget (Vilket jag i efterhand ångrar) ne men inte så alltså, men vi hade iaf kommit halvvägs på femman, då blickar jag ner på höger sida av grusvägen och vad tror ni inte jag jag ser eller? EN ORM! och inte vilken orm som helst utan en jävla huggorm, På några sekunder så hade jag sprungit skrikandes och med tårarna sprutande minst 50 meter. Robert som inte fattade nånting alls tog sig en titt ner han också och förstod då vad det var frågan om. Det blev rena rama panikattacken från min sida.. uuuhhh hela kroppen bara skaka. Ormar är bland det värsta jag vet!

Så så var det med det, idag har jag jobbat dag till tre sen blev jag och Robert bjudna på mat hos hans mamma och Ove, god lax och färskpotatis. MUMS!
Nu ligger vi här och degar i soffan.. ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0