Väder

Herregud vilken åska det var igår.. mullrade på som tusan och blixtrade rejält! Mysigt på ett sätt faktiskt. När allt lugnat sig åkte iaf jag hem till mamma och färgade hennes hår. Åkte hem rätt sent och när jag kom hem blev det lite pyssel på jossis studentpresent :) Blev så bra så bra så!
Hela natten har det åskat massor och mullrat så högt så man trott att dom släppt ett x antal bomber här över stan. Har iaf fått lite sömn men var uppe tidigt då jag för en gång skull kände mig pigg.

Idag blir det lite studentfirande för Josefine :) Även tobias tar men firandet för honom blir imorn lite efter då det blir fullt upp för jossie idag.

Nepp dags att ladda kamera och hela baletten så den är redo ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0