100305

Igår tränade jag och Lina riktigt ordentligt blev 30 min på bandet och sen 60 min gympa! Jag ska tala för mig själv men guuud vilken träningsvärk jag har idag :P haha! Men då vet man att man tränat ordentligt iallafall. Nu ska vi snart iväg till Roberts mamma och Ove för lite mat och firande av Elin som fyller 25 på måndag. Sen ikväll ska jag iväg till falköping för lite inflyttningsfest hos Madde och Robin. Imorn sen är det slapparsöndag som gäller med min lilla handikappade älskling ;) hihi

Hoppas ni får en bra helg //Linda

Kommentarer
Postat av: lina

DU jag också. Mage och benen var värst hos mig;)

2011-03-06 @ 21:38:57
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0