110515

Så då var denna helgen snart slut. Lediga helger går alltid alldeles för fort tyvärr :/
I lördags iaf så var jag och Robert på en liten roadtrip, blev Trollhättan för lite shopping. Handlade inte så jätte mycket för mig blev det bara ett linne från junkyard och Robert köpte en snygg t-shirt och ett par nya badbyxor. På kvällen sen bjöd vi hem Anneli och Ove på lite tacos och vin. En riktig mysdag och kväll.


linnet jag köpte SOMEWEAR


Idag har vi inte gjort så mycket alls direkt, mer än vart duktiga och röstat!
Imorn ska jag jobba igen, däremot inte för en på kvällen så har inte den där riktiga söndagsångesten man kan ha :P

Hepp får väl gosa ner mig i soffan.. Alldeles ensam :( Robert jobbar ju natt denna veckan som kommer så han åkte iväg här förut vid fem..

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0