Det fick bli..

En ny kamera :) En systemkamera denna gången! Så kul med en riktigt bra kamera för en gång skull. Så nu har Robert och jag skuttat omkring i lägenheten och tagit massa kort, man måste ju prova ;)
Synd att vädret är så dåligt annars hade man kunnat gå ut och fota. Så mycket att lära sig också. Det passade ju även bra att jag fick hem min dator igen efter att Roberts jobbarkompis grejjat med den, fixat windows 7 och sen lagt in photoshop och lite annat bra att ha till på köpet. Så nu har jag suttit med psp lite och mixtrat.





Har vart ganska haj på photoshop eller kunnat det lite iaf men var så längesen jag satt vid det så det blir mycket att repetera hehe


Så här ser kameran ut iaf:


Imorn ska jag och Robert iväg och kolla på när Niina spelar klassfotboll. Sen på kvällen ska jag jobba blir även jobb på söndagen 7-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0