Hyss

Har suttit och läst på lite bloggar nu där dom skrivit hyss dom gjorde som små. Så himla roligt, har suttit och skrattat här.. hehe

Så måste bara skriva om ett särskilt minne jag har från när jag var liten.. Minns faktiskt inte hur gamla vi var med jag och Sofia var hemma hos henne när dom bodde i hus, Sofia hade en lekstuga på trädgården. Sen nedanför deras tomt en bit ner så låg en sommarstuga. Nån dag hade jag och Sofia iaf sett möbler under verandan till den här sommarstugan som ja jag vet inte hur vi fick idén men dom släpade vi upp till lekstugan där, stora fotöljer minns jag. haha det dröjde ju inte länge innan vi blev påkomna och fick oss en liten utskällning för detta. Så vi fick snällt släpa tillbaka dom där dom stod, minns ju att dom inte var särskilt lätta direkt.

Minns du det Sofia? :P
Kommer du ihåg "spök" huset nere i skogen där också som vi lekte i?

Ja lite hyss gjorde vi allt som små..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0