Lite sent valborgs inlägg

I lördags blev det en heldag med vänner. Började dagen med träning klockan elva lite dance med Lina och Sanna :) Det var kul! Efter det blev det solning en stund och sen grillning när Jenny kom vid fyra. Jätte mysigt! Grillade uppe vid Lina. Efter det så gick vi alla hem till sig själva och fixade iorning oss sen kom alla till mig och det blev lite fest :) Skoj Skoj. Blev även utgång efter det på husaren. En helt kanon bra dag med fina vänner!

Denna vecka som vart har jag jobbat mest, har vart ledig idag men började känna mig lite halv dålig igår på jobbet redan med huvudvärk och rethosta. När jag kom hem la jag mig direkt i soffan och där stanna jag resten av kvällen.. mådde inget vidare alls och i natt har jag inte fått mkt sömn heller :( Idag som sagt har jag vart ledig men har bara legat i soffan hela dagen med datorn och lite tv, har inte orkat mer och känner mig fortfarande inte helt hundra.. men men bara att bita ihop nu kör jag jobb resten av helgen.. Fre kväll, lördag dag och söndag kväll!

Tyck lite synd om mig nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0