Sköna lördag!

Äntligen helg igen.. Ledig helg nummer två eftersom jag bytt med en tjej på jobbet :)

I tisdags var den en väldigt speciell dag eller ett väldigt speciellt datum 15/11. 6 år sedan jag och Robert blev tillsammas! Är så lycklig med dig älskling <3

Igår var jag på AW med några vänner, blev några tapas på la vida :) trevligt trevligt!
Idag tog jag sovmorgon.. Skönt att kunna göra det ibland också! Håller på att tvättar för stunden också.. Tråkigt men ett måste :/
Får se vad resten av dagen har att bjuda på, ikväll ska jag hem till Sanna en stund iaf med lina och några andra :) och imorn ska jag träffa Madde på eftermiddagen för promenad och filmmys!

Ha en fortsatt bra helg vänner!
PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0