Snurrig? Jag?

Jo det kan man lugnt säga! Först igår jobbade jag 7-16 sen blev det glöggfest med goa arbetskamrater hemma hos Maria :) Jätte trevligt! När jag kom hem så var jag så trött så jag däcka i soffan! Hade jobba 5dar i sträck och två till blir det.. Iallafall somnade och vaknade inte för en halv sex, i soffan! PANIK! herregud smart Linda liksom, men sover man så gott i soffan är man trött! bara att gå och lägga sig i sängen och sova ett par timmar till :)

Sen när klockan närmade sig halv tolv så började jag ta på mig ytterkläderna, sa hejdå till Robert, skulle precis gå ut genom dörren då jag kollar på klockan lite snabbt bara.. och upptäcker att den visar 11.40, men va tänker du med då Linda? Du börjar ju inte för en klockan ett.. herregud! Virrepanna! Bara ta av sig jackan och lägga sig på soffan en stund till..


Har ju inte skrivit här på bloggen på över en vecka nu heller och har inte berättat att en av mina bästa vänner fått en liten bebis, i onsdags :) Åh va glad man är för deras skull! Nu längtar man så mycket efter att få träffa dom alla tre! bebismys<3


Ne nu ska jag ta på mig jackan IGEN då eftersom klockan närmar sig ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0