Känner mig så duktig!

Den här veckan har jag kämpat hårt är faktiskt sikt över mig själv :) har vart på gymmet två gånger själv, en gång med Malin och sen vart ute på promenad med Madde en av dagarna :) och idag blir det promenad med Robert :) grymt bra vecka! Nu fortsätter vi så här tycker jag ;) så kanske jag kan nå det där jädra målet nån gång!

Nu ska jag gå upp och kolla tv lite sen när Robert vaknar ska vi gå promenad och köpa frukost! Senare sen ska vi träffa Malin, Elin och Wilmer :) att en sån liten människa betyder så mycket är ju inte klokt alltså!

Imorn blir det jobb för min del också på dagen. Nu gör det inte så mkt för har ju faktiskt vart ledig tre dagar :) så nu känner jag mig utvilad!

Föresten på tal om nåt annat, smaka nya Marabou lakrits, den är super god ;)
Nu ska jag upp och hoppa hoppas ni alla får en bra lördag :)
PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0