Mullsjö

Idag blev det en tur till mullsjö för att fira Roberts syster Malin som fyller år idag :) Vi fick god mat och god hemmagjord tårta! Tack för det :)


Födelsedagsbarnet :)


Finaste killen sov så gott hos mig


Finaste Sture


Wilmer hos Morbror Robert


En bra dag i mullsjö! Kom hem runt sex och var då så trött så jag somnade i soffan en stund så nu har jag laddat upp med godis och ska se om jag kan välja mellan att se gladiatorerna eller melodifestivalen ;) Får se, blir nog lite zappande.




Kommentarer
Postat av: Anneli Wikström

Vilka fina bilder...Jag vet att Robert tog lite bilder på mig också. Kan du skicka några till min mail är du snäll? Kram

2012-02-15 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0