Helgen som va och morgondagens resa

I fredags kom Madde och Joakim hit på lite tacos sen blev det bowling, en mysig och trevlig kväll :)

Lördagen spenderades en liten stund på stan menads Robert klippte sig sen slappade vi mest i soffan om jag ska vara ärlig hehe. Kvällen tillbringades hos Kristoffer, firade att han fyllt 25. Fick god mat, trevligt sällskap och mycket skratt och prat! Var inte hemma för en efter tre nån gång i natt/morse.

Nu ligger jag i soffan med datorn och lägger in massa bra musik inför imorn. Imorgon åker nämligen jag och Lina till skåne och hälsar på Sofia och Alma :) Ska bli så roligt! Så som vi har längtat och nu äntligen ska vi åka!


Nu ska jag fortsätta slöa resten av dagen! Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0