Längesen jag skrev..

Har inget speciellt och skriva nu heller :) bara en liten uppdate!

Idag onsdag så kommer min mormor och morfar hit en stund på 11 kaffe, sen ska jag iväg och jobba kl ett till halv tio. Sen jobbar jag även imorn på dagen också och efter det promenad med Madde. Känns skönt för är ledig fredag-tisdag sen!

Fredagen ska vi käka lite på kvällen och bowla med Madde och Joakim sen lördagen så blir det fest antingen med Robert eller hemma hos Isabelle :)

Måndag-tisdag ska jag och Lina ner till Skåne och hälsa på Sofia och lilla Alma. Det ska bli så roligt, vi längtar sååå mycket!

Nu ska jag gå upp och göra iordning mig sen baka ananaspaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0