HELG!

Sådär då gick jag på helg! Känns helt underbart, var längesen jag var ledig tre dagar i sträck nu. Kvällen idag är redan planerad. Ska snart iväg på lite gympa med Lina sen efter blir det ett Core pass. Efter det blir det att gå och handla och sen slänga sig i soffan resten av kvällen :)

Imorgon ska jag och Robert kanske till Ikea på dagen och sen kvällen ska han på AW med sina jobbarkompisar och då passar jag också på att gå på AW med Lina och Sanna :) Härlig fredag.

Sen lördag kväll blir det troligtvis mellokväll med mammi och systrami, kanske Robert också ;) Härlig helg med lite planer men ändå lugn! Precis som jag vill ha det! Älskar att ha en oplanerad helg sådär ibland när man bara kan va.


Nu dags för träning! Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0